Το νέο λογότυπο της Eurovision 2021 συμβολίζει τη συνένωση και τη σύμπνοια

Ένα οπτικό παιχνίδι με τις σημαίες και τη γεωγραφική θέση των χωρών που συμμετέχουν στον φετινό ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού, είναι το λογότυπο της 65ης Eurovision. Με απλό, μινιμαλιστικό και πειραματικό σχεδιασμό αλλά και μία γιορτινή πινελιά, σύμφωνα με τους σχεδιαστές του, το λογότυπο εκφράζει τη συνδετική δύναμη της Eurovision. Εμπνέει επίσης αισιοδοξία για την επιστροφή της διοργάνωσης, μετά τη ματαίωσή της το 2020 εξαιτίας της πανδημίας.

Στο επίκεντρο του νέου λογότυπου βρίσκεται το Ρότερνταμ, όπου θα διεξαχθεί η 65η Eurovision στις 18, 20 και 22 Μαΐου. Από την ολλανδική πόλη ξεκινούν ακτίνες με τα χρώματα των εθνικών σημαιών, που καταλήγουν στην πρωτεύουσα κάθε συμμετέχουσας χώρας. Οι πρωτεύουσες είναι τοποθετημένες στο λογότυπο ανάλογα με τη γωνία και την απόστασή τους από το Ρότερνταμ.

Το λογότυπο δημιουργήθηκε από τη βραβευμένη εταιρεία design Clever ° Franke με ειδικό πρόγραμμα. Η ίδια εταιρεία είχε δημιουργήσει την οπτική ταυτότητα της Eurovision 2020, αποσπώντας τις κορυφαίες διακρίσεις European Design Award και Red Dot Design Award.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου λογότυπου, ο Sietse Bakker, Executive Producer της Eurovision 2021, ανέφερε: «Το λογότυπο δείχνει ότι είμαστε ανοιχτοί σε όσα έχουν να προσφέρουν οι συμμετέχοντες. Ελπίζουμε να τους υποδεχτούμε μαζί με τους εκπροσώπους του Τύπου και τους φαν τον Μάιο στο Ρότερνταμ, με φυσική παρουσία εφόσον είναι δυνατό ή ψηφιακά αν αυτό είναι απαραίτητο. Χάρη στις εξελίξεις σχετικά με τα εμβόλια και τα τεστ παραμένουμε προσεκτικοί αλλά και αισιόδοξοι. Ολόκληρη η Ευρώπη έχει στραμμένα τα μάτια πάνω μας». Ο Sietse Bakker δήλωσε επίσης τη σιγουριά του ότι με δημιουργικότητα, αποφασιστικότητα και έμπνευση από το χαρακτήρα του Ρότερνταμ, η Eurovision 2021 θα είναι μια εξαιρετική διοργάνωση.

Δείτε το βίντεο της παρουσίασης του νέου λογότυπου: